Българската Electra Airways се сдоби с нова идентичност от Еърбъс

3K прочитания

Авиокомпанията Електра Еъруейз, която е регистрирана в България със седалище в София и оперативна база във Варна, вече официално има нова ливрея и корпоративна идентичност. И не само това – новата окраска е поверена на новосформираното в края на 2022-а година Airbus Design Studio, като това е един от първите му проекти. Освен цветовете на фюзелажа и корпоративната идентичност, преобразяването на компанията включва и интериорния дизайн на самолетите, се казва в съобщението на официалния сайт на Еърбъс.

Дизайнерското студио на европейския производител отговаря и за разработката на Бранд-бука на компанията /насоките и образците за използване на корпоративната идентичност/, дигиталните промоционални материали и препоръките за кабинния интериор, включително цветове, материали, дамаски и осветление.

По думите на Александър Гарсия, който е ръководител на Airbus Design Studio:

„Нашият дизайн ще позволи на Електра Еъруейз да получи нова разпознаваема идентичност, която да позволява и бърз ребрандинг при отдаване на самолетите под наем на други превозвачи.“

Първият самолет в новите цветове е един от седемте от семейството Еърбъс А320 с регистрация LZ-EAI.

Electra Airways е част от базирания в Израел холдинг Вектор Груп, който включва още компания за ремонт и поддръжка на самолети ETG Maintenance, брокерската и чартърна компания Classic Air и лизинговото дружество Maverick Horizon за отдаване на лизинг на самолети от семейството А320/321.

„Радваме се, че дизайн студиото на Еърбъс прие нашето предизвикателство и напълно удовлетвори очакванията ни. Доволни сме от работата с професионалния екип, който вложи много знания и опит в този проект, базиран на многогодишна работа с Еърбъс. Убедени сме, че техният комплекен подход  добави много стойнос към дизайна и развитието на бранда на Електра Еъруейз,“ каза Ефи Грунвалд, Главен изпълнителен директор на Вектор Груп.

Airbus Design Studio предлага комплесни услуги по дизайна и ребрандирането на самолети, корпоративна идентичност на авиокомпании, кабинен интериор, бизнес салони, униформи и дигитални канали. Предложението включва не само цялостен брандинг, но и персонализация на цялото пътническо преживяване с бранда на авиокомпанията.

Така изглеждаха еърбъсите на Електра досега, като силно се надяваме в най-скоро време всичките самолети във флота да се сдобият с новата си атрактивна външност

Още преди да обяви официално новата си корпоративна идентичност, Електра загатваше какво да очакваме на своя уебсайт, който е един от най-стилните и представителни от българските авиокомпании въобще.

Уебсайтът на авиокомпанията от месеци издаваше какво да очакваме от бъдещата й обновена корпоративна идентичност

С новата си идентичност превозвачът дава сериозна заявка за бъдещото си развитие и позициониране на пазара, като се надяваме да оправдае очакванията ни от високо вдигнатата летва.

Към момента Електра разполага с флот от 6 самолета А320, един А321 и един Боинг 737-300.

Свързани теми

Предишна публикация
Нов маршрут София – Хелзинки от лято ’24 с Norwegian
Следваща публикация
Finnair напълно изплати спасителния заем от Ковид-кризата
3K прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Специална ливрея за новата ITA

Новият италиански национален превозвач ITA – Italia Transporto Aereo, който трябва да стартира операции на…
Меню