Авиокомпанията Електра Еъруейз, която е регистрирана в България със седалище в София и оперативна база във Варна, вече официално има нова ливрея и корпоративна идентичност. И не само това – новата окраска е поверена на новосформираното в края на 2022-а година Airbus Design Studio, като това е един от първите му проекти. Освен цветовете на фюзелажа и корпоративната идентичност, преобразяването на компанията включва и интериорния дизайн на самолетите, се казва в съобщението на официалния сайт на Еърбъс.
Дизайнерското студио на европейския производител отговаря и за разработката на Бранд-бука на компанията /насоките и образците за използване на корпоративната идентичност/, дигиталните промоционални материали и препоръките за кабинния интериор, включително цветове, материали, дамаски и осветление.
По думите на Александър Гарсия, който е ръководител на Airbus Design Studio:
„Нашият дизайн ще позволи на Електра Еъруейз да получи нова разпознаваема идентичност, която да позволява и бърз ребрандинг при отдаване на самолетите под наем на други превозвачи.“
![](https://www.avioforum.com/wp-content/uploads/2023/11/Airbus_Electra_Eh_2_final.jpg)
Първият самолет в новите цветове е един от седемте от семейството Еърбъс А320 с регистрация LZ-EAI.
Electra Airways е част от базирания в Израел холдинг Вектор Груп, който включва още компания за ремонт и поддръжка на самолети ETG Maintenance, брокерската и чартърна компания Classic Air и лизинговото дружество Maverick Horizon за отдаване на лизинг на самолети от семейството А320/321.
„Радваме се, че дизайн студиото на Еърбъс прие нашето предизвикателство и напълно удовлетвори очакванията ни. Доволни сме от работата с професионалния екип, който вложи много знания и опит в този проект, базиран на многогодишна работа с Еърбъс. Убедени сме, че техният комплекен подход добави много стойнос към дизайна и развитието на бранда на Електра Еъруейз,“ каза Ефи Грунвалд, Главен изпълнителен директор на Вектор Груп.
Airbus Design Studio предлага комплесни услуги по дизайна и ребрандирането на самолети, корпоративна идентичност на авиокомпании, кабинен интериор, бизнес салони, униформи и дигитални канали. Предложението включва не само цялостен брандинг, но и персонализация на цялото пътническо преживяване с бранда на авиокомпанията.
![](https://www.avioforum.com/wp-content/uploads/2023/11/1024px-Electra_Airways_LZ-EAB_Airbus_A320-231_49565665602.jpg)
Така изглеждаха еърбъсите на Електра досега, като силно се надяваме в най-скоро време всичките самолети във флота да се сдобият с новата си атрактивна външност
Още преди да обяви официално новата си корпоративна идентичност, Електра загатваше какво да очакваме на своя уебсайт, който е един от най-стилните и представителни от българските авиокомпании въобще.
![](https://www.avioforum.com/wp-content/uploads/2023/11/Electra-Airways-scaled.jpg)
Уебсайтът на авиокомпанията от месеци издаваше какво да очакваме от бъдещата й обновена корпоративна идентичност
С новата си идентичност превозвачът дава сериозна заявка за бъдещото си развитие и позициониране на пазара, като се надяваме да оправдае очакванията ни от високо вдигнатата летва.
Към момента Електра разполага с флот от 6 самолета А320, един А321 и един Боинг 737-300.