Lufthansa Cargo прие официално във флота първият си А321F конвертиран от пътнически в товарен самолет и обяви, че разраства мрежата си до нови средни и дълги дестинации като Истанбул, Тел Авив, Малта, Тунис, Дъблин и Манчестър.
В края на март товарните полети ще се увеличат, включвайки Кайро с трикратни полети седмично от Франкфурт.
![](https://www.avioforum.com/wp-content/uploads/2022/03/lufthansa-cargo-A321F.jpg)
Карго конверсията на А321 е сред най-сложните и скъпоструващи на пазара. До средата на 2022 се очаква и сертифициране на конвертираната версия на по-малкия от семейството А320
Търсенето на карго полети е водено от продължаващото търсене от електронната търговия, казва авиокомпанията. Конверсията на първия А321F D-AEUC вече приключи – тя включва подсилен под, ролерна система за товарене на контейнерите и голяма карго врата.
Самолетът ще може да приеме на борда 14 палета и/или контейнера на основната палуба и 10 на долната, общо малко над 28 тона товар, което го прави достоен съперник и потенциален наследник на конвертираните Боинг 757, които са сред най-популярните машини в този клас.