Очакван 5% ръст в Източна Европа през 2020г

11 прочитания

В годишната си прогноза за следващата година в гражданската авиация и MRO / 2020 Commercial Fleet & MRO Forecast/ Aviation Week очаква източноевропейският флот да се увеличи с 5% от 2075 самолета на близо 2770 до 2029г, или 3,2% средногодишен ръст / CAGR / за периода.

Сред новите доставки в Източна Европа водещ ще бъде Boeing 737 MAX с 36% общ дял, следван от Сухой Суперджет с 12% и Airbus A321neo с 8% съответно, съобщава изданието.

Търсенето на MRO за региона на Източна Европа ще се увеличи с 5 милиарда щатски долара през 2020г. до 6 милиарда долара през 2029г, средногодишен ръст от 1,8%.

 

На фона на проблемите с новите самолети и двигатели през 2019, прогнозата залага на решаването на проблемите с МАХ на Боинг.

По-старите самолети ще продължават да се използват и едва 877 самолета ще бъдат пенсионирани догодина.

Ако Boeing поднови доставките на МАХ по-рано през следващата година, доставките на нови самолети ще са рекордно високи във всички региони по света.

Очаква се да се ускорят и доставките на A320neo с двигатели CFM Leap 1B.

2,742 самолета ще влязат в експлоатация глобално и почти 500 от следващите години, когато повече самолети ще бъдат пенсионирани с новите доставки.

 

Ръстовете по региони в гражданската авиация и MRO услугите:

  • Северна Америка – 25%;
  • Западна Европа – 24%;
  • Азиатско-Тихоокеанския регион /без Китай и Индия/ – 18%;
  • Китай – 9%;
  • Близък Изток – 9%;
  • Латинска Америка – 5%;
  • Източна Европа – 5%;
  • Африка – 3%;
  • Индия – 2%.

Свързани теми

Предишна публикация
Азербайджан се отваря за авиокомпании от 40 страни
Следваща публикация
Летище Скопие домакин на авиошоу през 2020
11 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Въздушното карго търси ниша

Въздушният трафик на товари отново спада през февруари и индустрията регистрира най-слабия си месец на…
Меню