Американският производител даде още подробности за връщането на 737 MAX в графика. Говорителят Гордън Джондроу съобщи в понеделник, че очаква това да стане в средата на декември, когато FAA може да сертифицира редизайна на софтуера за контрол на полета.
Това би могло да позволи на американския гигант да поднови доставките на нови самолети.
Но МАХ няма да може да изпълнява търговски полети, преди регулаторите да одобрят и новите материали за обучение на пилотите, които Boeing очаква до средата на януари.
Boeing уточнява, че има пет важни стъпки, които трябва да завърши пред FAA, преди да върне свръхикономичния модел в полет.
FAA eCab Simulator Certification Session: тази стъпка е приключена.
Остават:
FAA Line Pilots Crew Workload Evaluation, FAA Certification Flight Test, Boeing Final Submittal to the FAA и Joint Operational Evaluation Board (JOEB) Simulator Training Evaluation, съобщава Boeing.