Софтуерен срив приземи 800 полета в САЩ

9 прочитания

Няколко големи авиокомпании в САЩ приземиха самолети заради софтуерен проблем на 1 април.

Говорителят на американската Агенция за гражданска авиация /FAA/ Грег Мартин каза, че проблемът е в системата, предоставяна от трета страна, наречена Aerodata, която следи за теглото и баланса на самолетите.

Според Мартин последиците са „минимални”.

Авиокомпании от САЩ обявиха срив в системите

Southwest, Delta, United се извиниха в Twitter на 1 април за срив в системите.

Southwest призна за технически затруднения.

Delta пусна подобно съобщение и че работи по въпроса.

United написа, че е претърпяла срив.

По-късно следобед на 1 април трите авиокомпании започнаха да се връщат към пълноценна работа.

Аварията продължи около 2ч по данни на American, който предизвика закъснения в трафика на някои от регионалните си превозвачи. FAA обяви накрая, че сривът е бил преодолян.

Проблемът засегна информацията, доставяна от AeroData, необходима за планирането на полетите, съобщи FAA.

 

 

Над 800 полета

United обяви, че са закъснели 150 полета на United Express.

Southwest е имала 585 закъснения според FlightAware. JetBlue – 199.

Общо засегнатите полети в САЩ бяха над 850.

Снимка: United Airlines.

Свързани теми

Предишна публикация
Въздушното карго търси ниша
Следваща публикация
Turkish измести Lufthansa в Европа по брой седалки
9 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

China Southern напуска SkyTeam

Най-голямата авиокомпания в Азия China Southern иска да излезе от SkyTeam, алиансът, основан от Air…

Jeju Air си поръча 40 737 MAX

Най-голямата лоукост авиокомпания в Южна Корея направи твърда поръчка за 40 боинга 737 MAX с…
Меню