Въздушното карго търси ниша

149 прочитания

Въздушният трафик на товари отново спада през февруари и индустрията регистрира най-слабия си месец на ръст за последните 3г, след като факторите на затоварване отново се понижиха, показват данните на IATA.

Предлагането расте по-бързо от предлагането за 12-ти пореден месец и факторът на затоварване се понижи с 3,5% за година до 44,7%-

Карго трафикът за януари и февруари на 2019 общо изостана с 3,1% спрямо първите 2 месеца на 2018.

IATA казва, че търсенето на въздушен превоз на товари продължава да среща значителни препятствия заради търговските напрежения, отслабването на световната икономика и намаляването на износа от септември досега.

 

Глобалният ръст на въздушното карго за февруари 2019 по данни на IATA

Глобалният ръст на въздушното карго за февруари 2019 по данни на IATA

Директорът на IATA Александър Де Жуниак каза, че индустрията се адаптира към новите пазари на електронната търговия и специалните карго превози. Той поиска правителствата да разберат какви вреди нови протекционизмът и призова за отваряне на границите към търговията.

Въпреки лошите глобални данни, през март някои региони отбелязват ръст – например карго полетите между САЩ и Китай и между Азия и Европа.

В Европа карго авиокомпаниите преживяват малък спад през февруари от само 1%, но са увеличили капацитета с 4%.

Според IATA това се дължи на несигурността около Brexit.

Растат и латиноамериканските авиокомпании – с 2,8%, но при 14,1% увеличение на капацитета.

Данните бяха изнесени на World Cargo Symposium в Сингапур.

„Глобалните стандарти не са само отговорност на правителствата. Индустрията също носи отговорност за създаването на стандарти и прилагането им. Но се тревожа, когато гледам как се развива въздушното карго. Съмнявам се, че някой може да вдигне ръка, че въздушните превози на товари е върхът на иновациите”, каза Де Жуниак.

„Цялата дигитална революция да бъде основен елемент, с който да градим веригите си на доставки”, каза Майкъл Стийн, главен търговски директор Atlas Air Worldwide.

Снимка: UPS.

 

Свързани теми

Предишна публикация
В Истанбул започна Голямото преместване
Следваща публикация
Софтуерен срив приземи 800 полета в САЩ
149 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Boeing с първа поръчка за годината

Японската авиокомпания ANA си поръча 20 самолета 787 Dreamliner. Японският превозвач обаче пренебрегна двигателите на…
Меню