IAG избра Париж за втора база на лоускоста си в Европа

13 прочитания

Нискоразходната авиокомпания Level на IAG, собственик на Iberia и British Airways ще предлага от лятото на 2018 полети от Париж-Орли, съобщи генералният директор на IAG.

Level, стартирала първоначално от Барселона през юни ще лети от Париж до Монреал от 2 юли 2018 (3 полета седмично), до Поент-а-Питр /Гваделупа/ от 3 юли 2018 (4 полета), Фор дьо Франс /Мартиника/ от 3 септември 2018 (3 полета) и Ню Йорк (Нюарк) от 4 септември (4 полета).

International Airlines Group (IAG, обединяваща Iberia, British Airways, Aer Lingus и Vueling) се позиционира на пазара на нискоразходни полети от Париж, където Norwegian Air Shuttle (Norwegian) започна полети към САЩ през юли 2016.

Френската Blue, друг нискоразходен превозвач с полети през океана лети от Париж-Орли до Реюнион. Полетите на Level от Париж-Орли /хъб на другата нискоразходна авиокомпания на групата, Vueling/ ще бъдат осигурени от френските екипажи на OpenSkies, филиал на British Airways, които обслужват вече маршрута до Ню Йорк от Олри.

OpenSkies е базирана на парижката платформа от 2008 с 170 души, от които 140 пилоти и кабинен състав.

Френската компания „ще изчезне в полза на новата марка Level в края на 2018“, съобщи IAG.

Около 40 души ще бъдат наети през 2018, каза Патрик Малвал, генерален директор на OpenSkies.

Level обяви цена на еднопосочен полет за 129 евро до Ню Йорк, икономична класа и 99 евро за останалите три дестинации.

Авиокомпанията  ще лети с нови самолети – два Airbus A330-200.

Level би могъл да се позиционира и в други европейски столици, каза ген. Директор на IAG Уили Уолш. Той изключи Великобритания засега заради високите пътнически такси.

В Барселона Level има базирани два Airbus A330, които летят до Лос Анджелис, Сан Франциско, Буенос Айрес и Пунта Кана. От март започва полети и Барселона-Бостън.

Целта на Level е да събере флот от 30 самолета до 5г.

Снимка: Avioforum

Свързани теми

Предишна публикация
6 милиона пътници на Летище София през 2017
Следваща публикация
Ерик Шулц от Rolls-Royce сменя Лийхи в Airbus
13 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

А380 – легендата продължава

Emirates и Airbus сключиха спасително споразумение за програмата А380, благодарение на което производството на суперджъмбото…

Raytheon и United Technologies обединяват сили

Двата американски гиганта в авиокосмическата индустрия сливат операции, за да създадат една от най-големите глобални…

British Airways ще използва B744 до 2024

British Airways планира да пенсионира последния си Boeing 747-400 през февруари 2024 г. Понастоящем авиокомпанията…
Меню