United и доматеният сок

17 прочитания

Драматична развръзка на историята за доматения сок на борда на американската авиокомпания United Airlines.

След години на шумна реклама на менюто на борда в първа и бизнес класа, United внезапно реши да извади от него.. доматения сок.

На пътниците, които искат да пийнат Блъди Мери в самолета, се предлага предварително смесен Mr. And Mrs. T Bloody Mary.

В началото на май авиокомпанията тихо съобщи, че „стандартизира“ храната на борда на всички полети под 4 часа. Това означава почти всеки вътрешен полет в САЩ, с изключение на тези между двата бряга на Америка.

Храната не е единствената част от първокласното преживяване на борда, засегната от промените. Съществени промени има и в предлагането на напитки. Например Courvoisier изчезна, както и Jim Beam и Amaretto.

Целта на промените е, разбира се да се подобри резултата на авиокомпанията и да се успокоят инвеститорите. Но реакцията на клиентите от първа и бизнес класа бе мигновена.

Те изгубиха топлата си закуска за сметка на плодове и мъфини по някои полети, а обилните обеди бяха заменени с шоколад.

Е, човек може да преживее какво ли не.

Но доматеният сок ..!

Постовете на пътниците на авиокомпанията в туитър не закъсняха и на 10 май авиокомпанията се предаде:

„Казвате: домати. Ние казваме: чухме. Доматеният сок остава. Нека да забравим цялата случка“.

 


Снимка: United

Свързани теми

Предишна публикация
Lufthansa одобри поръчка за 2.1 млрд
Следваща публикация
Ryanair затваря дейта центровете си до 3г
17 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Да дремнеш на борда

Airbus работи със Zodiac Aerospace по проект за оборудване с истински легла в товарното отделение…

Embraer финализира сделката с Boeing

Бразилската Embraer финализира условията на сделката за продажба на 80% от подразделението си за производство…

CAE дава стипендии за жени-пилоти

Канадската компания CAE, най-големият производител на тренажорни системи за гражданската авиация, за втора поредна година…
Меню