Ryanair затваря дейта центровете си до 3г

24 прочитания

Amazon Web Services /AWS/, част от Amazon.com обяви, че Ryanair мести инфраструктурата си в облака и планира да затвори всичките си дейта центрове в следващите 3г.

Европейската нискоразходна авиокомпания вече изнесе няколко услуги в облака на Amazon – Ryanair Rooms и Ryanair.com и изгражда голямо езеро от данни на Amazon S3.

Езерото от данни е централизиран склад, позволяващ съхраняването на структурирани и неструктурирани данни, често сурови, в оригинален формат, които могат да се анализират и обработват.

Ryanair изгражда отново и трансформира традиционните системи в такива, базирани в облака, за да оптимизира разходите си. Например след като разви Ryanair Rooms в AWS, авиокомпанията позволява на пътниците да сравняват цените на хотелите, докато избират.

Заедно с Amazon авиокомпанията ще разработи приложение, което автоматично ще регистрира ръста в търсенето за определени полети и ще планира промени в разписанието.

 


Освен това компанията мигрира от Microsoft SQL на Amazon Aurora, което също може да намали значително разходите й по имейл маркетинговите кампании до 22 милиона абоната в Европа.

Главният технологичен директор Джон Хърли каза, че „машинното учене е от огромно значение за ръста“ на компанията, която проучва услуги на машинно учене на Amazon, включително Amazon Sage Maker за персонализиране на портала MyRyanair за всеки потребител.

Хърли каза още, че авиокомпанията тества Amazon Lex – чат бот услугата на Amazon на Alexa, така че клиентите да получават „човешки“ автоматизирани отговори, според вида запитване.

И Netflix вече разви цялата си инфраструктура в AWS.

Решението на Ryanair да се изнесе изцяло в облака е знак в цялостната промяна в посоката на технологичното развитие на авиокомпаниите, каза Майк Клейвил, вицепрезидент Продажби на AWS, цитиран от Silicon Republic.

След поредицата от отрицателни отзиви в резултат на отмяната на стотици полети с минимално или никакво предупреждение заради объркване на графика на отпуските на пилотите, Ryanair е решен да възстанови доверието и един от начините да го постигне е чрез Ryanair Labs.

Компанията отвори вече три иновативни лаборатории по света – в Дъблин, Варшава и Мадрид и фокусът на вниманието е в четири категории – анализ на данни, разработка на софтуер, QA /осигуряване на качество/ и UX и дизайн.

Снмка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
United и доматеният сок
Следваща публикация
Ryaniar с нова сделка за самолети и нови маршрути
24 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Проектът Sunrise на Qantas

Проектът Sunrise на Qantas тества възможностите за нов стоп полет между JFK и Австралия от…

Amazon Air събира екип в Лайпциг

Авиокомпанията на лидера в онлайн търговията Amazon обяви, че оптимизира операциите си на летището Лайпциг-Хале…
Меню