Първи Boeing 777F за Волга-Днепр

3 прочитания
Руската карго авиационна група Волга-Днепр получи първият си чисто нов Боинг 777F, който ще се присъедини към флота от общо 24 самолета.

Високоефективната двумоторна машина ще започне работа в състава на AirBridgeCargo Airlines, едно от дружествата на Волга-Днепр, регистрирано във Великобритания.

AirBridgeCargo (ABC) ще оперира самолета по силата на споразумение за продажба и обратен лизинг с Dubai Aerospace Enterprise, която е най-големият световен лизингодател на товарните самолети от серията 777F.

Групата Волга-Днепр е сред най-големите световни оператори на товарни Боинги, като има във флота си 14 Боинг 747 и 5 Боинг 737, от които 13 Боинг 787-8F, четири Боинг 747-400ERF, два Боинг 737-800BCF и три Боинг 737-400SF.

AirBridgeCargo разполага с 14 товарни Джъмбо-та от сериите -400 и -8F

AirBridgeCargo разполага с 14 товарни Джъмбо-та от сериите -400 и -8F

Новият Боинг 777F има обсег на действие от 9200 км и товароносимост от 102 тона – повече от всеки друг двумоторен транспортен самолет.

От всички серийно произвеждани товарни самолети единствено Боинг 747 и 777 са способни да превозват извънгабаритни товари в контейнери и палета с размери до 3 линейни метра. Боинг осигурява около 90% от световния карго капацитет, благодарение на продължаващото производство на изцяло товарни варианти на своите 747-8, 777 и 767, както и конверсии на 757 и 737.

По-малките Боинг 737-400 и -800BCF оперират за дружеството Atran, част от групата Волга-Днепр

По-малките Боинг 737-400 и -800BCF оперират за дружеството Atran, част от групата Волга-Днепр

Волга-Днепр е и най-големия световен оператор на гиганта Ан-124 Руслан с 12 такива самолета във флота си.

Волга-Днепр е най-големия световен оператор на гиганта Ан-124 Руслан

Волга-Днепр е най-големият световен оператор на гиганта Ан-124 Руслан

Свързани теми

Предишна публикация
Cargolux сложи маска на един от своите Боинг 747
Следваща публикация
S7 поръча първите си товарни самолети
3 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Меню