S7 поръча първите си товарни самолети

4 прочитания
S7 Group, част от която са S7 Cargo и S7 Airlines, и GE Capital Aviation Services /GECAS/ подписаха споразумение за придобиване на два конвертирани Боинга 737-800BCF.

Съобщението дойде от името на GECAS, които обявиха, че конвертират 11 опции за товарни 737-800 в твърди поръчки. С това общият брой поръчани от GECAS карго самолети от този модел става 74, от които 60 са твърди и 14 опции.

GECAS е стартовия клиент на Боинг по програмата 737-800BCF със 74 поръчки

GECAS е стартовия клиент на Боинг по програмата 737-800BCF със 74 поръчки

Досега S7 Group не разполагаше с карго дивизия, като товарите се превозваха от пътническите самолети на S7 Airlines. Сделката ще постави авиокомпанията на картата на карго превозите, като намеренията са за бързо разширяване на флота. Покупката ще увеличи карго-капацитета на групата с 30%, като вече са подписани споразумения за обслужване на водещи логистични компании в Русия и Европа.

737-800BCF е базиран на 737NG платформата, която позволява увеличаване на полезния товар до 23.9 тона

737-800BCF е базиран на 737NG платформата, която позволява увеличаване на полезния товар до 23.9 тона

GECAS е стартов клиент на Боинг за програмата 737-800BCF, като доставката на двете машини за S7 се очаква съответно през ноември 2020 и януари 2021.

Британската West Atlantic Cargo Airlines е първият клиент на 737-800BCF в Европа

Британската West Atlantic Cargo Airlines е първият клиент на 737-800BCF в Европа

Боинг 737-800BCF е разработена от американския производител програма за удължаване живота на пътническите 737 от тази серия чрез превръщането им в пълномащабни карго платформи. Товароносимостта е увеличена до 23.9 тона, а обсегът е 3 750 км. Общият брой поръчани самолети от този тип вече надхвърля 150 машини.

Боинг 737-800BCF може да превозва общо 11 контейнера и допълнителен насипен товар в долните си багажници.

Боинг 737-800BCF може да превозва общо 12 контейнера и допълнителен насипен товар в долните си багажници.

Свързани теми

Предишна публикация
Първи Boeing 777F за Волга-Днепр
Следваща публикация
Шефът на DHL: Не сме били в по-добра форма
4 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Меню