Шефът на DHL: Не сме били в по-добра форма

272 прочитания
Разширените логистични услуги и увеличаването на глобалното присъствие на Deutsche Post DHL Group й донесоха 3,1% повече приходи за година през второто тримесечие на 2020г, или 16 милиарда евро.

Компанията обяви 18,6% ръст на оперативната печалба, въпреки че презокеанските товарни полети и складовете й бяха особено засегнати по време на пандемията и въведените ограничителни мерки в Европа и Северна Америка.

И петте подразделения на компанията генерираха оперативна печалба през второто тримесечие на годината.

    Post & Parcel Germany: 7% ръст на приходите до EUR3.9 милиарда и ръст на оперативната печалба от 49.2% до EUR264 милиона.
Подобрените резултати се дължат на мерките за ограничаване на разходите и ценовата политика, въведена в бизнеса с превоз на поща и пратки. Пандемията бързо ускори дългосрочната тенденция на увеличение на обемите пратки в Германия, която от март 2020г записа силен ръст заради затворените магазини и ръста на електронната търговия;

   Express: 6.5% ръст на приходите до EUR4.5 милиарда и ръст на оперативната печалба от 8.4% до EUR565 милиона.
Подразделението отбелязва рязък спад на обемите в началото на второто тримесечие и възстановяване след това, особено в Азия, за да достигнат до същите нива от второто тримесечие на миналата година. DHL обясни успеха с наличието на собствени самолети и ефективната адаптация към промените в мрежата заради пандемията;

   Global Forwarding, Freight: 9.7% увеличение на приходите до EUR4.2 милиарда и оперативната печалба с 53.2% до EUR190 милиона.
Подразделението се изправи пред „сериозен“ недостиг на капацитет заради пандемията, но намаляващите обеми доведоха до увеличение на брутната печалба от товарите, което е основната причина за добрия резултат;

   Вериги на доставка: 18.2% увеличение на приходите до EUR2.7 милиарда и оперативната печалба с 59.8% ръст до EUR35 милиона.

   Е-търговия: Увеличение на приходите от 16.8% до EUR1.2 милиарда и подобрение на оперативната печалба до EUR1 милион, в сравнение със загубата от EUR18 милиона през второто тримесечие на 2019г.. Работата в подразделението се подобри през април-юни с оптимизираното портфолио, намаляването на разходите и увеличаване на ефективността. За основни причини за ръста се посочват B2C дейностите в Европа и Америка.

Директорът на DHL Франк Апел каза, че сега фокусът на компанията се насочва към печелившия основен бизнес и дигиталната трансформация на компанията, след като Стратегия 2025 започна да дава резултат.

„Никога не сме били в по-добра форма и съм уверен, че компанията ни ще излезе по-силна от кризата“, каза Апел в съобщението за резултатите на компанията на 8 август 2020г.

Свързани теми

Предишна публикация
Товарен B747 удари три двигателя при кацане в Шанхай
Следваща публикация
DHL поръчва нови конверсии на B767
272 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Отпада правилото за слотовете

Европейският съвет одобри план за прекратяване на правилата, които принуждават авиокомпаниите да продължат да летят…

Последно кацане за Alitalia

На днешния 14 октомври 2021 италианският национален превозвач Alitalia ще изпълни последния си полет, преди…

Jet2 съкращава над 100 пилоти

Британската лоукост авиокомпания Jet2 освобождава пилоти от повечето си бази в страната, след като преговорите…

DHL поръча 14 товарни 777

Още в първия ден на авиосалона във Фарнбъро авиокомпанията DHL Express, част от консорциума DHL…
Меню