Шефът на DHL: Не сме били в по-добра форма

266 прочитания
Разширените логистични услуги и увеличаването на глобалното присъствие на Deutsche Post DHL Group й донесоха 3,1% повече приходи за година през второто тримесечие на 2020г, или 16 милиарда евро.

Компанията обяви 18,6% ръст на оперативната печалба, въпреки че презокеанските товарни полети и складовете й бяха особено засегнати по време на пандемията и въведените ограничителни мерки в Европа и Северна Америка.

И петте подразделения на компанията генерираха оперативна печалба през второто тримесечие на годината.

    Post & Parcel Germany: 7% ръст на приходите до EUR3.9 милиарда и ръст на оперативната печалба от 49.2% до EUR264 милиона.
Подобрените резултати се дължат на мерките за ограничаване на разходите и ценовата политика, въведена в бизнеса с превоз на поща и пратки. Пандемията бързо ускори дългосрочната тенденция на увеличение на обемите пратки в Германия, която от март 2020г записа силен ръст заради затворените магазини и ръста на електронната търговия;

   Express: 6.5% ръст на приходите до EUR4.5 милиарда и ръст на оперативната печалба от 8.4% до EUR565 милиона.
Подразделението отбелязва рязък спад на обемите в началото на второто тримесечие и възстановяване след това, особено в Азия, за да достигнат до същите нива от второто тримесечие на миналата година. DHL обясни успеха с наличието на собствени самолети и ефективната адаптация към промените в мрежата заради пандемията;

   Global Forwarding, Freight: 9.7% увеличение на приходите до EUR4.2 милиарда и оперативната печалба с 53.2% до EUR190 милиона.
Подразделението се изправи пред „сериозен“ недостиг на капацитет заради пандемията, но намаляващите обеми доведоха до увеличение на брутната печалба от товарите, което е основната причина за добрия резултат;

   Вериги на доставка: 18.2% увеличение на приходите до EUR2.7 милиарда и оперативната печалба с 59.8% ръст до EUR35 милиона.

   Е-търговия: Увеличение на приходите от 16.8% до EUR1.2 милиарда и подобрение на оперативната печалба до EUR1 милион, в сравнение със загубата от EUR18 милиона през второто тримесечие на 2019г.. Работата в подразделението се подобри през април-юни с оптимизираното портфолио, намаляването на разходите и увеличаване на ефективността. За основни причини за ръста се посочват B2C дейностите в Европа и Америка.

Директорът на DHL Франк Апел каза, че сега фокусът на компанията се насочва към печелившия основен бизнес и дигиталната трансформация на компанията, след като Стратегия 2025 започна да дава резултат.

„Никога не сме били в по-добра форма и съм уверен, че компанията ни ще излезе по-силна от кризата“, каза Апел в съобщението за резултатите на компанията на 8 август 2020г.

Свързани теми

Предишна публикация
Товарен B747 удари три двигателя при кацане в Шанхай
Следваща публикация
DHL поръчва нови конверсии на B767
266 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Volocopter набра 242 милиона долара

Германската компания, планираща да пусне въздушни таксита си осигури финансиране, за да продължи в изключително…

Airbus представя: „Хищна птица“

Airbus представи концептуален дизайн на птицоподобен самолет, който има за цел да мотивира следващото поколение…

TAP Portugal рестартира полетите

Португалският национален превозвач TAP Air Portugal обяви подновяването на операциите си, въпреки продължаващото развитие на…
Меню