Hop! се отказва от турбовитловите самолети

72 прочитания

Hop!, дъщерна авиокомпания на Air France-KLM и специалист в късите полети, ще извади от флота си до 2020 турбовитловите самолети, обяви директорът й Ален Малка.

С оптимизирането си на флота, авиокомпанията, основана през 2016 от сливането на три регионални превозвача трябва да отговори на конкуренцията на лоукоста.

„Компанията влезе във фаза на индустриализация, която изисква хомогенизиране на флота”, каза Малка.

Самолетите ART 500, с които лети ще бъдат използвани до следващото лято, а ATR 600 до лятото на 2020.

Така Hop! ще разполага само с три типа самолети: Embraer 170 със 70 места, Embraer 190 със 100 места, CRJ 700 със 70 места и CRJ 900 с 90 места, както и с Embraer 145 с 50 места.

С изключение на Орли и Лион, всяка от базите на Hop! ще има само по един тип самолети, което ще облекчи обслужването й и смяната на екипажите.

Авиокомпанията лети и със самолети Airbus на компанията-майка.

Снимка: Hop!.

Свързани теми

Air France-KLMATRleadlow-costавиокомпанииAirbusembraer
Предишна публикация
Кой иска Flybe
Следваща публикация
Avianca добави Мюнхен в мрежата на презокеанските си полети
72 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Wizz Air Abu Dhabi – вече официално

Унгарският нискоразходен гигант Wizz Air обяви, че е сключила окончателно споразумение с партньора си Abu Dhabi…

FAA поиска нови проверки на Boeing

Федералната въздухоплавателна администрация в САЩ издаде нова директива, засягаща самолетите Боинг 787 Dreamliner. Директивата за…

Jeju Air си поръча 40 737 MAX

Най-голямата лоукост авиокомпания в Южна Корея направи твърда поръчка за 40 боинга 737 MAX с…

Flyadeal сменя ербъсите с 737 MAX

Саудитският нискоразходен превозвач Flyadeal изоставя Airbus и минава на боинги. Авиокомпанията поръча 30 самолета 737MAX…
keyboard_arrow_up