Скъпоструващо закъснение на пакистанския национален превозвач беше предизвикано от котка на борда. Самолетът не успял да излети, а вместо това бил обграден от пожарни и автомобили на силите за сигурност на летището в Карачи, след като пилотите съобщили за опасност на борда. След няколкочасова продължителна инспекция се оказало, че причина за „опасността“ е котка, която се скрила в кокпита на машината. Пилотите съобщили за странни звуци и движение в пилотската кабина по време на рулирането към пистата, а самото излитане било отменено по тяхна инциатива. Подобни инциденти струват на авиокомпаниите по няколко десетки хиляди долара на час.
35 прочитания
Най-четеното през седмицата
Правостоящите пътници отново на дневен ред
Прочитания: 70
SOF Connect официално стана концесионер на летище София
Прочитания: 727
Вечерните пристигащи – само на Т2 на Летище София
Прочитания: 458
Авиосекторът расте през май, но трендът се забавя
Търсенето на полети остава солидно, но трендът се понижава, отчете IATA в доклада си, публикуван…
Air France с бизнес класа по вътрешни полети
От 4 февруари самолетите на френската авиокомпания ще имат запазени места за бизнес пътници, без…
IATA Travel Pass – дигитална верификация на тестове и ваксинации за Covid-19
Singapore Airlines стана първата авиокомпания в света, която започна тестово прилагане на предложения от Международната…
Съдът отхвърли разширението на Хийтроу
Апелативният съд във Великобритания реши, че плановете за разширяване на лондонското летище Хийтроу са незаконни,…
United и доматеният сок
Драматична развръзка на историята за доматения сок на борда на американската авиокомпания United Airlines. След…
IATA: нула фатални инциденти през 2017
IATA публикува данните за безопасността на гражданската авиация за 2017. Общо инцидентите, измерени на 1…







