Скъпоструващо закъснение на пакистанския национален превозвач беше предизвикано от котка на борда. Самолетът не успял да излети, а вместо това бил обграден от пожарни и автомобили на силите за сигурност на летището в Карачи, след като пилотите съобщили за опасност на борда. След няколкочасова продължителна инспекция се оказало, че причина за „опасността“ е котка, която се скрила в кокпита на машината. Пилотите съобщили за странни звуци и движение в пилотската кабина по време на рулирането към пистата, а самото излитане било отменено по тяхна инциатива. Подобни инциденти струват на авиокомпаниите по няколко десетки хиляди долара на час.
35 прочитания
Най-четеното през седмицата
Възобновени са директните полети Баку-София
Прочитания: 374
Wizz последва Ryanair и ограничи багажа с колелца
Прочитания: 1K
Европа най-бързо растящия пазар на Lockheed
Lockheed Martin преживя интересно шоу на авиосалона в Париж, благодарение на увеличението на военните разходи…
Embraer финализира сделката с Boeing
Бразилската Embraer финализира условията на сделката за продажба на 80% от подразделението си за производство…
Etihad продава 38 самолета за $1 милиард
Базираната в ОАЕ авиокомпания Etihad ще продаде своите 16 самолета 777-300ER в началото на 2020г.,…
Boeing обяви поръчки за $900 милиона
Американският гигант Boeing обяви поръчки за 900 милиона долара на първото авиоизложение за годината –…
18% спад на дългите полети в света заради вируса
Последиците от разпространението на Covid-19 през февруари и март се изразява в намаляване на капацитета…
Jeju Air си поръча 40 737 MAX
Най-голямата лоукост авиокомпания в Южна Корея направи твърда поръчка за 40 боинга 737 MAX с…