Аерофлот наказа пътник заради измама с котка

Снимка: Михаил Галин, Фейсбук

Руската авиокомпания не разреши на 34-годишния Михаил Галин да качи котката си в кабината и го лиши от натрупаните мили в програмата за лоялност, съобщи РИА Новости.

Галин искал да лети от Шереметиево за Владивосток с котката, която смятал да вземе със себе си в кабината.

Но авиокомпанията не разрешила, защото писето тежало над разрешените 8 кг, допустими за ръчен багаж.

След първи неуспешен опит да мине със свръхбагажа, Галин изпуска самолета и остава в Москва да си чака следващия, за който дори купува бизнес класа поради липса на по-изгодна цена.

За да мине втория път Галин представил на чекина друга, по-елегантна котка, за да получи разрешение да се качи с животно на борда, а след това си взел своя 10-килограмов Виктор.

Аерофлот го лиши от натрупаните мили след като провери записа от камерите на чекина и го сравни със снимките от Фейсбук страницата на Галин.

След инцидента Михаил Галин написа във ФБ, че не може да има претенции към авиокомпанията, която изпълнява задълженията си по правилата, а той самият ги е нарушил.

„Пътешествието на Виктор по маршрута Рига-Москва-Владивосток показа 2 излишни килограма на животното, 1 отговорна сътрудничка на авиокомпанията и куп прекрасни хора, които ми станаха приятели”.

Послепис

След като постът на Михаил Галин във ФБ събра много внимание, коментари и съвети, Далекоизточната транспортна прокуратура на Русия съобщи, че пътникът може да се обърне за проверка на спазването на правата си в московската прокуратура, която е натоварена с надзора на авиокомпанията.

Руската Държавна Дума също обсъди проблема. Шефът на комисията по екология и защита на околната среда Владимир Бурматов помоли директора на Аерофлот Виталий Савелиев да върне милите на собственика на котарака и да преразгледа правилата за превоз на животни, включително да предвиди възможност да се плаща такса за свръхбагаж, съобщи РИА Новости.

„В случай, че пътникът, който не може да предаде животното на багаж поради състоянието му или твърде дългия полет, трябва да има възможност да се плати, за да бъде в кабината”, каза Бурматов.

Снимка: Михаил Галин, Фейсбук

Снимка: Михаил Галин, Фейсбук

 

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.