Qatar Airways плати $1,2 млрд компенсации от март

20 прочитания
Катарската авиокомпания понася последици от платените компенсации на над 600 хиляди души, каза в изявление президентът на Qatar Акбар Ал Бакър. Според него обаче компанията е в добро финансово състояние.

От март 2020г са върнати пари при 96% от заявленията.

Авиокомпанията дава три възможности за клиентите си, които не могат да пътуват поради пандемията:

  • Да използват билетите до 2г след датата на издаване;
  • Да сменят билета си срещу ваучер за бъдещо пътуване, на стойност 110% от първоначалната цена;
  • Да сменят билета за мили и 36% от пътниците избират тази опция.

Програмата за лоялност, Privilege Club предложи на 14 август 75% повече мили при купуване, подаряване или трансфер на мили. След това, до 1 септември офертата е  за 60% повече мили.

Също на 14 август обяви, че подновява четирите седмични полета до Лисабон.

Авиокомпанията изпрати екипажи и служители от Наземно обслужване да работят в кол центрове в опит да се справи с големия обем онлайн заявки и обаждания на клиенти.

Връщането на пари става при използване на автоматизираната система GDS.

По време на пандемията авиокомпанията не спря да лети със своите 30 боинга 787 и ербъс А350, въпреки че приземи големите А380 като неоправдано скъпи за експлоатация в момента.

 

Свързани теми

Предишна публикация
EasyJet затваря три ключови британски бази
Следваща публикация
Ernest Airlines възкръсва с турбовитлов флот от ATR
20 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Qatar ще лети до София с Боинг 787

За период от няколко седмици Qatar Airways ще изпълнява полетите по линията Доха-София-Букурещ със самолети…
Меню