Air France с карго полети до Китай

9 прочитания

Авиокомпанията ще изпълнява по един полет дневно от 9 април 2020г. между Франция и Шанхай за доставка на маски и медицински материал с Boeing 777.

За седмицата ще бъдат изпълнени 4 карго полета и 3 с пътнически самолети.

За да няма проблеми със санитарните инспекции, след като един пилот даде положителна проба за Covid-19, Air France промени маршрута на товарните полети. Задължителната почивка на екипажите ще бъде в Сеул.

Полетите ще се изпълняват по маршрута Париж CDG-Сеул-Шанхай-CDG.

Въздушният мост предвижда доставка на 2 милиарда маски, но поръчката може да се увеличи заради носенето на маски на публични места след края на карантината.

Airbus вече изпълни полети със своя А350-1000, с който докара от Китай 4 милиона маски за Франция, Германия и Испания /Тулуза-Тянжин-Хамбург/.

Airbus-A350-1000-hamburg

Извън товарните полети авиокомпанията рапатрира около 148000 французи по поръчка на Министерството на външните работи в Париж от 14 март до 8 април 2020г.

Air France изпълни и около 2000 полета до 82 страни само с цел рапатриране. За тези полети въведе специални тарифи – 300 евро за средно дълги полети, 600 евро за дълги полети и 1500 евро в бизнес класа.

Авиокомпанията продължава да очаква държавна помощ, каквато обеща министърът на икономиката на Франция. Според секретаря по транспорта на Франция тя ще е около 4 милиарда евро за Air France и 2 милиарда за KLM, осигурени от Нидерландия.

Ръководството на Air France прие с радост обещанието, но обяви, че възстановяването ще бъде „бавно, много бавно”, особено след като правителството препоръча на французите да не бързат да правят резервации за чужбина за лятната ваканция.

В момента авиокомпанията от SkyTeam изпълнява само 5% от полетната си програма.

За да се лети от и за Франция в условията на извънредните мерки, които Париж е обявил засега до 15 април, е нужна специална декларация, която се представя на авиокомпанията.

KLM

KLM ще поддържа от 9 април въздушен мост от Амстердам до Китай заедно с Philips с Boeing 747.

Авиокомпанията планираше да се раздели с този модел самолет през април 2020г, но сега ще използва два B747 по маршрути до Китай и между Амстердам и САЩ с Martinair Cargo, дъщерна на групата за товарни полети.

Свързани теми

Предишна публикация
Варна забрани на Wizzair да поднови полетите до Лондон
Следваща публикация
EasyJet отложи доставката на 24 ербъса
9 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Котка в кокпита

Скъпоструващо закъснение на пакистанския национален превозвач беше предизвикано от котка на борда. Самолетът не успял…

Проектът Sunrise на Qantas

Проектът Sunrise на Qantas тества възможностите за нов стоп полет между JFK и Австралия от…
Меню