Глобалните авиокомпании искат инфраструктура

3 прочитания

Достатъчен капацитет, качество и ефективност според очакванията на авиокомпаниите и достъпни цени искат глобалните авиокомпании, за да растат. Тези изисквания не се изпълняват, каза шефът на IATA Александър Де Жуниак на годишното общо събрание на асоциацията в Сеул на 2 юни.

Стачките на авиодиспечерите в Европа предизвикаха закъснения с 19,2 /15/ минути през 2018. Това се равнява на 36 години изгубено време, което е добавило още 6,5% повече към въглеродния отпечатък на авиокомпаниите в Европа, каза Жуниак, който посочи като причини неадекватния капацитет и управление.

Дефицити са регистрирани още в Китай, САЩ, Персийския залив и на други места по света.

Добрите новини:

  • Истанбул отвори новото си летище и Пекин скоро ще го последва.
  • Полша, Италия и Франция публикуваха националните си авиостратегии.
  • Южна Корея изпълнява амбициозна визия за свързаност.

IATA иска летищата да прилагат повече прозрачност при разпределението на слотовете, като се съобразяват с търсенето от пътниците. „Система, управлявана от индустрията, ръководена чрез независими координатори на слотове и отговаряща най-силно на нуждите на потребителите”, каза Жуниак.

Свързани теми

Предишна публикация
IATA намали с 21% прогнозата за печалба за 2019
Следваща публикация
Boeing Brazil ще е новото име на Embraer
3 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Двете Америки изостават с LCC

Нискоразходният капацитет на Северна и Южна Америка изостава в развитието си в сравнение с Азия…

Flybe се бори за оцеляване

Британската авиокомпания съобщи на служителите си, че работи за осигуряване на свежи пари. ДОПЪЛНЕНА: 14…

Филипините избират Gripen

Правителството на Филипините е на път да вземе решение за придобиване на нови бойни самолети…
Меню