Глобалните авиокомпании искат инфраструктура

13 прочитания

Достатъчен капацитет, качество и ефективност според очакванията на авиокомпаниите и достъпни цени искат глобалните авиокомпании, за да растат. Тези изисквания не се изпълняват, каза шефът на IATA Александър Де Жуниак на годишното общо събрание на асоциацията в Сеул на 2 юни.

Стачките на авиодиспечерите в Европа предизвикаха закъснения с 19,2 /15/ минути през 2018. Това се равнява на 36 години изгубено време, което е добавило още 6,5% повече към въглеродния отпечатък на авиокомпаниите в Европа, каза Жуниак, който посочи като причини неадекватния капацитет и управление.

Дефицити са регистрирани още в Китай, САЩ, Персийския залив и на други места по света.

Добрите новини:

  • Истанбул отвори новото си летище и Пекин скоро ще го последва.
  • Полша, Италия и Франция публикуваха националните си авиостратегии.
  • Южна Корея изпълнява амбициозна визия за свързаност.

IATA иска летищата да прилагат повече прозрачност при разпределението на слотовете, като се съобразяват с търсенето от пътниците. „Система, управлявана от индустрията, ръководена чрез независими координатори на слотове и отговаряща най-силно на нуждите на потребителите”, каза Жуниак.

Свързани теми

Предишна публикация
IATA намали с 21% прогнозата за печалба за 2019
Следваща публикация
Boeing Brazil ще е новото име на Embraer
13 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

А380 – легендата продължава

Emirates и Airbus сключиха спасително споразумение за програмата А380, благодарение на което производството на суперджъмбото…

F-16: Made in India

F-16 Block 70, най-напредналия наследник на семейството Fighting Falcon, ще се произвежда частично в Индия.…

SAAB показа GlobalEye в Дубай

Шведският производител SAAB представи за пръв път пред публика самолета за ранно известяване и контрол…
Меню