Embraer достави само 11 самолета за 2019

44 прочитания

Бразилският производител на самолети обяви, че е доставил 3 самолета по-малко за първите 3 месеца на годината в сравнение с 2018.

Докато работи по прехвърлянето на контрола на печелившото си подразделение, компанията има поръчки за 16 милиарда щатски долара. Това показва, че Embraer се възстановява от 5-годишното дъно, което записа през октомври миналата година. Тогава поръчките й бяха за 13,6 милиарда долара.

Embraer достави и 11 бизнес джета за тримесечието, колкото и за същия период миналата година.

След като приключи отделянето на сегмента за търговски самолети, компанията ще печели повече от бизнес джетовете, където обявяваше загуби в последните тримесечия.

Е195-Е2

През април Е195-Е2 получи сертификати от американския и европейския авиационен регулатор, FAA и EASA.

Пауло Сезар Де Суза, президент на Embraer каза, че е най-ефективния тяснофюзелажен самолет на пазара. Самолетът ще минава поддръжка на 10000 часа полет за Basic Checks, което ще донесе на операторите му 15 повече на 10г. в сравнение със сегашното поколение Е-jets.

Това е най-големия модел от семейството на Е2 и най-големия самолет правен досега от Embraer и може да превозва 146 пътници на 4820км. Снабден е с двигатели Pratt & Whitney PW1900.

Embraer има 121 поръчки, от които 44 самолета трябва да направи за AerCap, 51 са Azul, 13 за Aircastle, 10 за Air Peace и 3 за Binter Canarias.

В сравнение с А220 Embraer Е195-Е2 губи с около 500 км.

 

Е195-Е2: 2600 nmi (4800 km)

А220-100: 2950 nmi / 5460 km

А220-300: 3200 nmi / 5920 km

 

Сравнението по каталожна цена тежи в полза на бразилеца.

 

A220 Family

A220-100: US$ 79.5 million

A220-300: US$ 89.5 million

E2 Family

E190-E2: US$ 53.6 million

E195-E2: US$ 60.4 million

 

Снимка: Embraer.

Свързани теми

Предишна публикация
Започна нарязването на първите А380
Следваща публикация
Bombardier продава заводите в Белфаст, Мароко
44 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Меню