Bombardier продава заводите в Белфаст, Мароко

120 прочитания

Bombardier обяви, че създава единно авиопроизводство, обединявайки подразделенията за бизнес джетове и регионални самолети.

Канадският производител съобщи още, че ще продава активи – заводите си в Белфаст и Мароко.

Съобщението бе направено преди Общото събрание на акционерите на Bombardier, което трябва да разгледа  как върви преструктурирането на компанията.

Bombardier има 3600 работници в различни обекти в Северна Ирландия. Компанията обяви, че ще работи заедно със синдикатите и работниците по евентуален преходен период преди закриването на производствата там.

В съобщението си Bombardier обяви „стратегическата промяна на Bombardier Aviation, консолидация на всички аерокосмически дейности в един интегриран бизнес”.

Белфаст

Не е ясно кой ще купи завода в Белфаст, съобщава ББС. Операциите там може би ще са привлекателни за някоя от най-големите глобални компании.

В Белфаст произвеждаха части и за Airbus.

Първият завод там е отворен през 1936 и от 1989 е собственост на Bombardier. Днес той е един от най-големите работодатели в Северна Ирландия.

Мексико

Ален Белмер, президент и директор на Bombardier каза още: „С ясната визия за бъдещето на Bombardier Aviation, ще съкратим авиокосмическото производство от капацитета си в стратегическите ни обекти в Монреал, Мексико и производството на самолетни крила Global 7500, наскоро придобито в Тексас”, съобщи Le Journal De Montreal.

Мароко

Мароко лесно може да намери кой да замени Bombardier като работодател в страната. Авиокосмическата екосистема в кралството в Северна Африка продължава да расте, привличайки нови оператори и технологии.

От 2000 година в Мароко работят ключови производители в авиокосмическата индустрия като Safran, Zodiac, Daher. През 2014 в страната стъпиха Bombardier, Eaton, Stelia Aerospace, Alcoa, Latecoere.

Bombardier2017_CRJSeries_Family

Снимки: Bombardier CRJSeries_Family.

Миналото лято Airbus ритуално уби марката Bombardier CSeries, като реши да преименува самолетите от семейството на А220.

 

Свързани теми

Предишна публикация
Embraer достави само 11 самолета за 2019
Следваща публикация
Airbus удвои доставките на А320 за тримесечието
120 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Нова линия за Airbus А321neo в Тулуза

До средата на 2022г. сегашната производствена линия Lagardere в Тулуза ще добави дигитално осъвременено производство…

Ще продаде ли Lufthansa LSG Sky Chefs

Deutsche Lufthansa проучва възможностите да продаде кетъринговата компания LSG Sky Chefs, съобщава Bloomberg, цитирайки неназовани…
Меню