Ryanair с програма за лоялни клиенти

3 прочитания

Ryanair пусна най-накрая програма за лоялни потребителите, наречена Ryanair Choice, която обаче се плаща – 199 паунда за година. Предлага безплатен избор на места, пропуск за бързо преминаване през проверката за сигурност и приоритетно качване на борда за всяка резервация.

В момента услугата Priority, включваща правото да качиш на борда по-голям, втори багаж „с колелца” струва 6 евро, а място по избор – 4 евро.

Съобщението на лоукост превозвача от 19 февруари трябва да позволи тази година пътниците да се увеличат до 152 милиона, каквито са плановете на Ryanair.

Програмата за лоялност никога не е била приоритет на Ryanair, както многократно е казвал директорът Майкъл О‘Лийри пред пресата. Повтори го отново:

„Дали ще се извиним за липсата на обслужване на клиенти? Абсолютно не”.

Авиокомпанията обаче съобщи за нова услуга – до 48ч безплатна промяна на детайлите по резервация за полет.

Обслужването

В последните месеци фейсбук страницата на Ryanair е затрупана от съобщения за зле работещ сайт и неработещо приложение на някои версии на Android. Хората се оплакват от невъзможност да си свалят бордните карти и че са принудени да разпечатват на хартия. В някои случаи, при липса на достъп до принтер, това излиза няколко пъти цената на билета заради принудителна такса за чекиране на летището с плащане на място.

Ryanair обяви още, че намалява до 10 дни времето, за което плаща компенсации на пътниците в случай на закъснение на полета. Това бе наложено от Директива EU261, валидна за всички авиокомпании, опериращи в общността при закъснения над 3 часа.

Друга нова услуга, която авиокомпанията ще предлага от юни е Live Chat, нещо, което го има и сега, но само от 06:00 до 21:00 от понеделник до петък и от 08:00 до 18:00ч. в събота и от 09:00 до 18:00ч в неделя.

Франция

В края на февруари Ryanair обяви, че базира нови 4 самолета във Франция – база в Тулуза с 2 самолета, заедно с интензивен зимен трафик до Бордо и Марсилия с по един самолет базиран на всяко от двете летища.

Хотели

Съобщението бе направено, след като авиокомпанията за втори път предупреди за печалбата си и след като спря услугите си по настаняване Ryanair Holidays, стартирали едва преди 2г. Вместо нея обяви партньорство с платформата SiteMinder за европейски хотели.

Интересно е, че и Airbnb избра същата платформа за Глобален технологичен партньор, пренасочвайки интереса си към бутикови хотели.

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
Нови 2 европейски хъба към Азия
Следваща публикация
Първият редовен международен полет на 100г
3 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

CAE дава стипендии за жени-пилоти

Канадската компания CAE, най-големият производител на тренажорни системи за гражданската авиация, за втора поредна година…

Adria Airways спря полетите

Словенската Adria Airways прекрати всички полети, считано от вечерта на 23 септември. Превозвачът твърди, че…
Меню