Авиотехниците в САЩ не стигат

34 прочитания

Малките компании в САЩ изпитват недостиг на авиотехници, каза в Конгреса вицепрезидентът на ARSA Брет Леванто в САЩ. От това страда и авиосекторът и цялата американска икономика, пише асоциацията на сайта си.

Коментарът бе направен по време на изслушване за пазара на труда в Конгреса.

ARSA е международна търговска асоциация на ремонтните работилници, която обединява сервизи и центрове за поддръжка, сертифицирани от FAA и други авиационни власти. В нея влизат производители на самолети, на части, оператори и други играчи на авиопазара.

„Наемането и задържането на работа на новото поколение авиационни специалисти е най-належащото стратегическо предизвикателство за MRO общността”, каза Леванто.

Малките компании са по-скоро правило, отколкото изключение” и от 4900 компании за поддръжка и ремонт на самолети по света 81% са малки и средни фирми.

При недостиг на кадри на членовете на ARSA е нужно повече време за работа, те отлагат добавянето на нови възможности и това от своя страна прави американската авиационна система по-малко ефективна и забавя икономическия ръст – национално и в страните по света, където са локализирани работилниците.

Boeing

Boeing прогнозира, че ще има нужда от 189999 нови техници в Северна Америка до 20г и масовите пансионирания /27% от сертифицираните от FAA авиомеханици са над 63г/ ще оставят системата с малко хора.

Във всеки щат в САЩ

Доставчиците на услуги по ремонт и поддръжка на самолети, авиопроизводителите, производителите на части, преподавателите и други доставчици на услуги формират глобалната авиационна индустрия, в която работят над 380000 души и която генерира над 77 милиарда щатски долара пряк икономически ефект.

Не са включени системата на военната авиация, която е друг фактор за развитието на икономиката на САЩ и глобалното икономическо здраве.

Асоциацията има членове във всеки американски щат. Само в 7 от тях – Калифорния, Флорида, Айова, Кантъки, Ню Йорк, Пенсилвания и Южна Каролина работят 80000 души, които произвеждат продукти и услуги за 12 милиарда щатски долара годишно.

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
B737-800 потъна в Микронезия
Следваща публикация
Ryanair се завръща във Франция
34 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

FAA поиска нови проверки на Boeing

Федералната въздухоплавателна администрация в САЩ издаде нова директива, засягаща самолетите Боинг 787 Dreamliner. Директивата за…
Меню