Пакистанската телевизия разпространи кадри, на които ясно се вижда, че катастрофиралия на 22 май А320 на Pakistan International Airways в Карачи е опрял двигателите в пистата при първия опит за кацане.
От кадрите и снимките става ясно, че екипажът е инициирал минаване на втори кръг след първи неуспешен опит за кацане, очевидно по корем, защото и двата двигателя са опрели пистата, оставяйки ясни следи. Междувременно стана ясно, че служители на кулата на летището в Карачи също са потвърдили опит за кацане по корем на злополучния самолет.
Самолетът Еърбъс А320 на PIA се разби в жилищен квартал на Карачи на 22 май, след неуспешния опит за кацане на екипажа и съобщение за отказ и на двата двигателя при опита за минаване на втори кръг.
Разследващите екипи са получили и записи от наблюдателните камери на летището, на които се вижда опитът за кацане, който ще бъде внимателно анализиран.

На тази снимка от последните секунди преди катастрофата се виждат спуснатаият RAT генератор и следите от опирането на двигателите в пистата
Потвърждение за отказ и на двата двигателя, и съответно на всички системи на борда, е и спуснатият авариен електрогенератор, известен като RAT /Ram Air Turbine/.
Намерени са и двете записващи устройства на борда, които ще се анализират от пакистанското бюро за авиационни произшествия и представители на Еърбъс и френската агенция за авиационна сигурност.
Трима души от пътниците на борда са оцелели в катастрофата, но двама от тях по-късно починаха в болница от нараняванията си. На видео от охранителна камера в района се виждат последните секунди от полета на самолета, в които той лети без двигатели и с необичайно голям ъгъл на атака.
Самолетът е 15-годишен А320-200 с безупречна история и регистрация Ap-BLD. Катастрофата на полет PK8303 се случва, след като екипажът декларира проблем с носовата стойка на колесника при първия ILS заход и обявява Мейдей при опитът за минаване на втори кръг.
Изключена е версията за тероризъм.