United и доматеният сок

17 прочитания

Драматична развръзка на историята за доматения сок на борда на американската авиокомпания United Airlines.

След години на шумна реклама на менюто на борда в първа и бизнес класа, United внезапно реши да извади от него.. доматения сок.

На пътниците, които искат да пийнат Блъди Мери в самолета, се предлага предварително смесен Mr. And Mrs. T Bloody Mary.

В началото на май авиокомпанията тихо съобщи, че „стандартизира“ храната на борда на всички полети под 4 часа. Това означава почти всеки вътрешен полет в САЩ, с изключение на тези между двата бряга на Америка.

Храната не е единствената част от първокласното преживяване на борда, засегната от промените. Съществени промени има и в предлагането на напитки. Например Courvoisier изчезна, както и Jim Beam и Amaretto.

Целта на промените е, разбира се да се подобри резултата на авиокомпанията и да се успокоят инвеститорите. Но реакцията на клиентите от първа и бизнес класа бе мигновена.

Те изгубиха топлата си закуска за сметка на плодове и мъфини по някои полети, а обилните обеди бяха заменени с шоколад.

Е, човек може да преживее какво ли не.

Но доматеният сок ..!

Постовете на пътниците на авиокомпанията в туитър не закъсняха и на 10 май авиокомпанията се предаде:

„Казвате: домати. Ние казваме: чухме. Доматеният сок остава. Нека да забравим цялата случка“.

 


Снимка: United

Свързани теми

Предишна публикация
Lufthansa одобри поръчка за 2.1 млрд
Следваща публикация
Ryanair затваря дейта центровете си до 3г
17 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Air France поглъща Joon

Лоукост брандът имаше трудно начало, „не бе разбран добре от клиентите, служителите, пазарите, инвеститорите”, призна…

AtlasGlobal фалира

Регулаторът в гражданската авиация на Турция потвърди, че Global Atlas е прекратил полети и е…

Тайпе обмисля нови изтребители

Тайван обмисля покупка на неназован брой американски изтребители, за да повиши отбранителните си способности спрямо…
Меню