Лъжичка от първа класа

35 прочитания

Авиокомпаниите имат нов проблем: кражбите на възглавничките в първа класа, които им носят високи разходи. На силноконкурентния пазар на първокласните полети, авиокомпаниите търсят начини да предложат повече стойност на пътниците си. Оказва се обаче, че извличането на повече полза от първокласните полети е целта и на самите пасажери, пише NZ Herald.

Екипажите на British Airways и American Airlines се оплакват най-много от все по-честите липси на одеяла, метални прибори и други предмети във всеки полет. Директорът на AA Ник Ричардс каза пред Skift, че „това в момента е огромен проблем“. В интервю Ричардс казва, че одеяла с логото на авиокомпанията винаги са обект на интерес на „колекционери“.

Наистина, брандирани прибори и посуда постоянно изкушават авиофеновете. Колекционери са привлечени от автентичността на предметите и, разбира се, от високото качество. За подобни предмети има и пазар – както се вижда от предлагането в големите портали за частни обяви като eBay, където плюшено одеалце от Etihad се продава за над 100 паунда.

Ако трябва да сме честни – и ние се изкушаваме от лъжичките… винаги 😉

Снимка: Менюто в бизнес класа на Turkish Airlines.

 

Свързани теми

Предишна публикация
Авиокомпаниите предизвикват системата на кредитните карти
Следваща публикация
Гейтът за Звездата на смъртта е отворен
35 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Germania фалира

Нискоразходната авиокомпания отмени всички полети на 5 февруари и обяви банкрут, съобщи Germania на сайта…

Jeju Air си поръча 40 737 MAX

Най-голямата лоукост авиокомпания в Южна Корея направи твърда поръчка за 40 боинга 737 MAX с…
Меню