Без наследник на А320neo поне до 2035

31 прочитания

Еърбъс не възнамерява да засилва нивото на производство през следващите две години, заради новите мита, наложени от САЩ и вероятността от Брекзит без сделка.

Еърбъс ще запази сегашното ниво на месечно производство за повечето си модели през 2020 и 2021, тъй като сложността на производствения процес нараства при новите модели. Изказването е на Главния изпълнителен директор на компанията Гийом Фори в интервю за немското издание ДИ ВЕЛТ. Единственото увеличение ще е в производството на А320 от 60 на 63 самолета месечно до 2021, за да бъде изпълнен графика на доставките.

Според европейския комисар по търговията Сесилия Малстрьом САЩ в най-скоро време ще наложат нови мита на стоките от Европа, докато европейското предложение за решение на спора около субсидиите за Боинг и Еърбъс продължава да остава без отговор.

Според Фури, американските мита може да имат пагубен ефект върху производството на Еърбъс, 40% от чиито доставки са за американски компании.

Еърбъс очаква между 880-890 доставки до края на годината, като към края на август е доставил 389 самолета. Фури допълни, че европейския производител няма намерение да разработва и наследник на последното поколение от семейството А320neo поне до 2035 година, заради успешните поръчки на новите самолети и проблемите с ресертифицирането на Боинг 737МАХ.

Свързани теми

митаСАЩнови разработкипътнически самолетЕвропаAirbusдоставки
Предишна публикация
Самолет на Transavia опита да излети от пътека за рулиране
Следваща публикация
Embraer достави първия Е195-Е2 на бразилската Azul
31 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Airbus увеличи дела си в A220 до 75%

Airbus и правителството на Квебек ще контролират А220. Airbus намалява производството на А330. Европейският производител…

Air Astana получи първия си A321LR

Националният превозвач на Казахстан получи първия A321LR от поръчаните 18 самолета /осем A320, четири A321,…
keyboard_arrow_up