Шефът на DHL: Не сме били в по-добра форма

Разширените логистични услуги и увеличаването на глобалното присъствие на Deutsche Post DHL Group й донесоха 3,1% повече приходи за година през второто тримесечие на 2020г, или 16 милиарда евро.

Компанията обяви 18,6% ръст на оперативната печалба, въпреки че презокеанските товарни полети и складовете й бяха особено засегнати по време на пандемията и въведените ограничителни мерки в Европа и Северна Америка.

И петте подразделения на компанията генерираха оперативна печалба през второто тримесечие на годината.

    Post & Parcel Germany: 7% ръст на приходите до EUR3.9 милиарда и ръст на оперативната печалба от 49.2% до EUR264 милиона.
Подобрените резултати се дължат на мерките за ограничаване на разходите и ценовата политика, въведена в бизнеса с превоз на поща и пратки. Пандемията бързо ускори дългосрочната тенденция на увеличение на обемите пратки в Германия, която от март 2020г записа силен ръст заради затворените магазини и ръста на електронната търговия;

   Express: 6.5% ръст на приходите до EUR4.5 милиарда и ръст на оперативната печалба от 8.4% до EUR565 милиона.
Подразделението отбелязва рязък спад на обемите в началото на второто тримесечие и възстановяване след това, особено в Азия, за да достигнат до същите нива от второто тримесечие на миналата година. DHL обясни успеха с наличието на собствени самолети и ефективната адаптация към промените в мрежата заради пандемията;

   Global Forwarding, Freight: 9.7% увеличение на приходите до EUR4.2 милиарда и оперативната печалба с 53.2% до EUR190 милиона.
Подразделението се изправи пред „сериозен“ недостиг на капацитет заради пандемията, но намаляващите обеми доведоха до увеличение на брутната печалба от товарите, което е основната причина за добрия резултат;

   Вериги на доставка: 18.2% увеличение на приходите до EUR2.7 милиарда и оперативната печалба с 59.8% ръст до EUR35 милиона.

   Е-търговия: Увеличение на приходите от 16.8% до EUR1.2 милиарда и подобрение на оперативната печалба до EUR1 милион, в сравнение със загубата от EUR18 милиона през второто тримесечие на 2019г.. Работата в подразделението се подобри през април-юни с оптимизираното портфолио, намаляването на разходите и увеличаване на ефективността. За основни причини за ръста се посочват B2C дейностите в Европа и Америка.

Директорът на DHL Франк Апел каза, че сега фокусът на компанията се насочва към печелившия основен бизнес и дигиталната трансформация на компанията, след като Стратегия 2025 започна да дава резултат.

„Никога не сме били в по-добра форма и съм уверен, че компанията ни ще излезе по-силна от кризата“, каза Апел в съобщението за резултатите на компанията на 8 август 2020г.

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

x Close

Последвайте ни във Facebook