Разследват полудяла количка на летището в Чикаго

Автономна количка за багаж извън контрол. Снимка: ABC News

Полууспешен опит за тест на автономна количка за кетъринг на летището в Чикаго едва не рани служители.

American разследва случая и каза, че няма пострадали членове на екипажа на нейния Ембраер 145, близо до който стана инцидентът.

Полетът е закъснял само с 10 минути.

Експериментът на Чикаго О’Хеър на автономната модифицирана количка доведе до движение в кръг на задна с все по-ускоряваща се скорост.

Летищното родео бе овладяно накрая от жена с друга количка, която спря полудялото транспортно средство.

 

  Повечето коментари под оригиналния пост на д-р Кевин Клауер, директор на Американската остеопатична асоциация в туитър оприличават хаоса със ситуацията във Вашингтон.   Постът на д-р Клауер бе гледан 15 милиона пъти до часа на нашата публикация.

Автономните транспортни средства изискват милионни инвестиции от авиокомпании и летища и няма да се въведат за един ден. Новото поколение автоматизация обаче ще спести и милиони от човешки труд.

В същото време летищата са сложни системи, които изискват максимална степен на контрол с цел безопасност.

Например на летището в Чикаго максимално допустимата скорост на коли, цистерни и др. е 20 мили в час.

Daimler вече е работил по проект за почистване на пистата от снега заедно с Fraport AG. Тестовете бяха през 2017г. на старото военно летище край Бас Зобернхайм в района на Франкфурт.

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.