Франк Кванте: По-малките самолети ще имат по-голяма роля

353 прочитания

Откъс от интервю на директора на Fraport България за предаването Aвиошоу

Летище Варна влиза в лятото с база на Wizzair с целогодишно базирани три самолета, полети на LOT, нови 7 дестинации и силен интерес към полети Варна-Бургас. През май се очаква първия полет на Lufthansa от Франкфурт, а за полетите на Gullivair директорът на Фрапорт България Франк Кванте каза, че „силно се интересува от отварянето на тези маршрути“.

„Ситуацията по време на Covid и след това показва, че по-малките самолети ще играят по-голяма роля.. Това предоставя и на България възможност за използване на различни летища.“

„Концесията на летище София е голяма крачка за България“, каза още директорът на Фрапорт България:

„Желая им успех. Не бива да мислим само за себе си. За България това е голяма крачка. България е класическа авиационна страна. Мисля, че има възможност с ориентиран към бъдещето и воден от инвестициите екип да вдигнем цялата авиация в България“.

Кванте добавя, че в първите си разговори забелязва много желание за сътрудничество, като същото се случва и от страна на Фрапорт. „И бързо започнах да мисля за важните стъпки за българските летища, които бихме могли успешно да развиваме, така че да станем по-атрактивни за другите авиокомпании, така че пътниците да са обслужвани по-добре. Да можем да привлечем по-добри и повече инвеститори близо до летището. Защото тук става въпрос за мобилност.“

Операторът на летищата във Варна и Бургас се надява „много скоро да има решение“ по въпроса за руските чартъри, който според него остава „отворен“.

„Всички знаем, че в момента светът е силно политизиран.. Надявам се тази политика да не бъде срещу хората. Вярвам, че туризмът и пътуванията помагат много за връзките между хората“, казва Франк Кванте.

Според него, черноморските летища трябва да останат отворени за нови инициативи на частните оператори на самолети с преминаването към пътуване с по-малки машини, за да се повиши трафика извън летния сезон. Същото важи и за леката авиация.

„Искаме да намерим добри решения за леката авиация и много хора да казват, че са идвали с малките си самолети в Бургас или във Варна. Това би било чудесно“.

„По този въпрос би трябвало да започнем работа още тази година. Няма какво да чакаме“, добавя Кванте в интервюто за телевизионното ни предаване Авиошоу на 7 май 2021г. на летище Варна.

Гледайте цялото интервю в YouTube

 

Свързани теми

Предишна публикация
Сблъсък във въздуха се размина без жертви
Следваща публикация
Луфтханза съкращава още 10 000 работни места през 2022
353 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Ryanair ще наеме 2000 пилоти до 3г

Най-голямата авиокомпания в Европа започва най-мащабното наемане на екипажи на континента. Ryanair има нужда от…

Лоукост експанзията в Кавказ

Главният търговски директор на Ryanair Дейвид О’Брайън обяви на 21 август, че авиокомпанията смята да…

Flybe пак се продава

Администраторите на британската Flybe обявиха, че авиокомпанията отново се продава. В доклада си за кредиторите…
Меню