Boeing пусна хапливите бележки на служителите си за МАХ

25 прочитания

Boeing представи стотици страници документация пред американския Конгрес, включително вътрешна кореспонденция и мейли с подигравателни коментари към клиентите, американската Федерална авиационна агенция /FAA/ и други регулатори в рамките на процеса на сертифициране на 737 МAХ.

Производителят след това се извини за провокативния език.

В една комуникация от март 2017 служител на Boeing пише на колега, че компанията ще отхвърли всяко нареждане на регулатора за симулатор при прехода от 737NG към МАХ.

В друг мейл от 2018 служител на Boeing оценява културата на компанията като корумпирана, а ръководството обсебено от изпълнението на сроковете.

„Това е системно..”, пише служителят на свой колега. „Фактът, че имаме висше ръководство, което не разбира нищо от бизнеса, но си поставя цели”.

През 2016 друг служител нарича МАХ „смешен”, а през 2017 той е определен като „самолет, проектиран от клоуни, които са надзиравани от маймуни”.

Документите потвърждават още, че Боинг е отхвърлил предложения ъпгрейд на системите за безопасност на МАХ с основанието, че ако го въведе, че добави повече разходи като принуди всички пилоти да минат през симулатор за този модел самолет.

Документите показват и че Боинг разработката на симулатори в Маями, Сингапур, Лондон и Шанхай с новия доставчик на оборудване, TRU е била съпроводена с всякакви технически проблеми.

Boeing предаде документацията на FAA през декември с копия до Камарата и Сената.

„Съжаляваме за съдържанието на тази комуникация и се извиняваме на FAA, Конгреса, на клиентите си и на цялата летяща общност”, каза Boeing и добави, че е реагирал с вътрешна реорганизация, целяща подобряване на безопасността.

FAA обяви, че кореспонденцията не повдига нови съмнения в сигурността, въпреки че „тонът и езикът са разочароващи”.

Публикацията от декември създава нова главоблъсканица за Боинг и увеличава риска от усложнение на и без това обтегнатите отношения с FAA, който трябва да вдигне забраната на МАХ да лети.
Информацията е на Сиатъл Таймс и Ню Йорк Таймс.

Свързани теми

Предишна публикация
Beluga XL влезе в експлоатация
Следваща публикация
Airbus обеща разширение във Великобритания
25 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Къде са бъдещите MRO кадри в САЩ?

Къде американските компании могат да намерят бъдещите механици и техници за поддръжка и ремонт на самолетите?…
Меню