Разследват полудяла количка на летището в Чикаго

16 прочитания

Полууспешен опит за тест на автономна количка за кетъринг на летището в Чикаго едва не рани служители.

American разследва случая и каза, че няма пострадали членове на екипажа на нейния Ембраер 145, близо до който стана инцидентът.

Полетът е закъснял само с 10 минути.

Експериментът на Чикаго О’Хеър на автономната модифицирана количка доведе до движение в кръг на задна с все по-ускоряваща се скорост.

Летищното родео бе овладяно накрая от жена с друга количка, която спря полудялото транспортно средство.

 

  Повечето коментари под оригиналния пост на д-р Кевин Клауер, директор на Американската остеопатична асоциация в туитър оприличават хаоса със ситуацията във Вашингтон.   Постът на д-р Клауер бе гледан 15 милиона пъти до часа на нашата публикация.

Автономните транспортни средства изискват милионни инвестиции от авиокомпании и летища и няма да се въведат за един ден. Новото поколение автоматизация обаче ще спести и милиони от човешки труд.

В същото време летищата са сложни системи, които изискват максимална степен на контрол с цел безопасност.

Например на летището в Чикаго максимално допустимата скорост на коли, цистерни и др. е 20 мили в час.

Daimler вече е работил по проект за почистване на пистата от снега заедно с Fraport AG. Тестовете бяха през 2017г. на старото военно летище край Бас Зобернхайм в района на Франкфурт.

Свързани теми

Предишна публикация
Гърция получи 10 заявки за летище Атина
Следваща публикация
Fraport отчете печалба във всички дейности
16 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

CAE дава стипендии за жени-пилоти

Канадската компания CAE, най-големият производител на тренажорни системи за гражданската авиация, за втора поредна година…

Spirit Airlines поръча 100 ербъса

Лоукост авиокомпанията от САЩ обяви, че ще купи 100 самолета A320neo за доставка през 2027г…
Меню