MRO операциите на Ататюрк остават

13 прочитания

След Turkish Technic, и MyTechnic обяви, че мести операции на новото летище в Истанбул до края на 2020г. Търговският директор Халук Хади Аджар обяви за Aviationweek, че е купил терен от 300-400 кв м. до IAG.

MyTechnic, която е най-голямата частна MRO компания в Турция и част от китайската HNA, е базирана на азиатското летище на Истанбул, Сабиха Гьокчен с база от 60000 кв м по данни от сайта й.

Въпреки че започна да се мести и на новото летище, най-голямата компания в сектора в страната, Turkish Technic запазва базите си и на старото летище Ататюрк – 5 хангара за ремонт на широкофюзелажни самолети и няколко за тяснофюзелажни.

След като новото летище на Истанбул заработи с 6 месеца закъснение, през април, търговските полети се преместиха, но MRO базите продължават да работят.

След 10 години MRO в Турция се очаква да стане индустрия за 19,4 милиарда щатски долара по данни на Aviationweek Fleet 2019.

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
30 милиона пътници на летище Истанбул за 5 месеца
Следваща публикация
Молдова прехвърли концесията на летище Кишинев
13 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

KLM поръча 35 Embraer E195-E2

Поръчката на 100-годишната холандска авиокомпания е за 2,48 милиарда щатски долара и включва 21 твърди…

Котка в кокпита

Скъпоструващо закъснение на пакистанския национален превозвач беше предизвикано от котка на борда. Самолетът не успял…

Boeing с първа поръчка за годината

Японската авиокомпания ANA си поръча 20 самолета 787 Dreamliner. Японският превозвач обаче пренебрегна двигателите на…
Меню