MRO операциите на Ататюрк остават

15 прочитания

След Turkish Technic, и MyTechnic обяви, че мести операции на новото летище в Истанбул до края на 2020г. Търговският директор Халук Хади Аджар обяви за Aviationweek, че е купил терен от 300-400 кв м. до IAG.

MyTechnic, която е най-голямата частна MRO компания в Турция и част от китайската HNA, е базирана на азиатското летище на Истанбул, Сабиха Гьокчен с база от 60000 кв м по данни от сайта й.

Въпреки че започна да се мести и на новото летище, най-голямата компания в сектора в страната, Turkish Technic запазва базите си и на старото летище Ататюрк – 5 хангара за ремонт на широкофюзелажни самолети и няколко за тяснофюзелажни.

След като новото летище на Истанбул заработи с 6 месеца закъснение, през април, търговските полети се преместиха, но MRO базите продължават да работят.

След 10 години MRO в Турция се очаква да стане индустрия за 19,4 милиарда щатски долара по данни на Aviationweek Fleet 2019.

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
30 милиона пътници на летище Истанбул за 5 месеца
Следваща публикация
Молдова прехвърли концесията на летище Кишинев
15 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

IATA е оптимист за 2019

Международната асоциация за въздушен транспорт /IATA/ в последната си прогноза за 2019 предвижда Азиатско-Тихоокеанският регион…

100-тен Airbus за Wizz Air

Wizz Air получи своя самолет номер 100 от семейството на Airbus. Машината е от класическите…

Lockheed е оптимист за 2019

Американският авиопроизводител Lockheed обяви по-добри от очакваните тримесечни резултати и за втори път за три…
Меню