Европейският производител преговаря с производители на части за ускоряване на темповете на производство на най-добре продаващия се модел, А320 от 70 на 75 самолета на месец до 2025г, каза директорът Гийом Фори.
Той потвърди, че Airbus се опитва да спечели поръчка за тяснофюзелажни самолети от IAG, които вече подписаха Писмо за намерения за 200 боинга през 2019г. При широкофюзелажните Airbus и Boeing се борят рамо до рамо за поръчките на Air France-KLM и Qantas.
Въпреки че среща проблеми със снабдителните вериги като компаниите в цял свят, Airbus потвърди целта си за годината да произведе 600 самолета.
До лятото на 2023 ще доставя по 65 самолета весечно спрямо плана за 64 за второто тримесечие.
Ускоряването на производството на А350 ще стане по-късно, в началото на 2023г, вместо в края на 2022г.
Airbus посочи дата на увеличаването на производството и на А330 – до три месечно в края на 2022. В момента произвежда по два и германската Condor се поръча седем през август.