Germania се възражда под името ChAir

15 прочитания

Швейцарското подразделение на фалиралата Germania подновява полетите под ново и свежо име – ChAir Airlines. Авиокомпанията е наследник на Germania Flug AG, която беше базирана на летище Цюрих от 2014 година. Част от полетите й се изпълняваха от друго подразделение на Germania – българската Bulgarian Eagle.

Около създаването на новата авиокомпания се спекулираше отдавна, но сега всичко е ясно и офиицално. „През последните няколко месеца използвахме предизвикателството, за да рестартираме операциите си под ново име и отново на швейцарския пазар,“ казва Главния търговски директор на новата авиокомпания Урс Пелицони. Той добавя, че изборът на име също е бил сравнително лесен. „Първо, новото ни име означава буквално мястото, което ще си резервирате на един от нашите полети /ChAir = chair = стол/седалка/. Второ, с двата различни цвята, които използваме в бранда и на опашката, се завръщаме към швейцарското си наследство. Но, най-вече, става въпрос на хитроумна игра на думи,“ допълва Пелицони.

Germania и двете й подразделения, Germania Flug AG и Bulgarian Eagle фалираха в края на февруари 2019

Germania и двете й подразделения, Germania Flug AG и Bulgarian Eagle фалираха в края на февруари 2019

ChAir иска да бъде свежа, игрива, достъпна, гъвкава и ориентирана към пътниците, според представянето на авиокомпанията на нейния уебсайт.

Новото име, дизайн и визуална идентичност на превозвача е дело на рекламната агенция Branders. Авиокомпанията ще рестартира операциите си под новото име от 1 юли 2019. Променени и освежени са много от процедурите в авиокомпанията, системата за резервации, философията на обслужване и цялостния подход към пътниците и основната дейност.

Според ръководството на авиокомпанията, изборът на име и цветове съвсем не е случайно.

„Това не е рестарт, а прераждане…“

Заигравката с името и английското му значение, като "място" или "седалка" ще се проявява и за в бъдеще в логото на авиокомпанията.

Заигравката с името и английското му значение, като „място“ или „седалка“ ще се проявява и за в бъдеще в логото на авиокомпанията.

С новата си идентичност авиокомпанията се опитва да се дистанцира максимално от зелено-бялото си минало, но ще заложи на същите фундаментални разбирания за безопасност на операциите и високо ниво на обслужване на пътниците, наследени от Germania. Превозвачът запазва и концепцията на обслужване, което означава, че в цената на билетите ще се включват всички такси, напитки и храна на борда, в зависимост от времетраенето на полета. Първият Airbus A319 вече е боядисан в новата ливрея. Стратегията и част от маршрутите също се запазват, като са направени известни промени в мениджърския екип на компанията. Основните дестинации остават в средиземноморския район на Еворпа и Северна Африка, а първоначално авиокомпанията ще оперира с три самолета А319 от базата си в Цюрих.

ChAir e 50.01% собственост на Schweizer Albex Aviation AG и 49.99% на полската чартърна авиокомпания Enter Air.

снимки: chair.ch

Свързани теми

Предишна публикация
Airbus представи A321XLR
Следваща публикация
Ryanair гледа към Африка
15 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

A330-800 полетя за първи път

Новият и най-малък член на семейството А330neo реализира първия си полет, с което стартира и…

Bombardier CS става Airbus A220

Airbus ритуално уби марката Bombardier CSeries, като реши да преименува самолетите от семейството на А220.…
Меню