Глобалните авиокомпании искат инфраструктура

22 прочитания

Достатъчен капацитет, качество и ефективност според очакванията на авиокомпаниите и достъпни цени искат глобалните авиокомпании, за да растат. Тези изисквания не се изпълняват, каза шефът на IATA Александър Де Жуниак на годишното общо събрание на асоциацията в Сеул на 2 юни.

Стачките на авиодиспечерите в Европа предизвикаха закъснения с 19,2 /15/ минути през 2018. Това се равнява на 36 години изгубено време, което е добавило още 6,5% повече към въглеродния отпечатък на авиокомпаниите в Европа, каза Жуниак, който посочи като причини неадекватния капацитет и управление.

Дефицити са регистрирани още в Китай, САЩ, Персийския залив и на други места по света.

Добрите новини:

  • Истанбул отвори новото си летище и Пекин скоро ще го последва.
  • Полша, Италия и Франция публикуваха националните си авиостратегии.
  • Южна Корея изпълнява амбициозна визия за свързаност.

IATA иска летищата да прилагат повече прозрачност при разпределението на слотовете, като се съобразяват с търсенето от пътниците. „Система, управлявана от индустрията, ръководена чрез независими координатори на слотове и отговаряща най-силно на нуждите на потребителите”, каза Жуниак.

Свързани теми

летищаleadавиокомпанииЕвропапрогнози
Предишна публикация
IATA намали с 21% прогнозата за печалба за 2019
Следваща публикация
Boeing Brazil ще е новото име на Embraer
22 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

С влак или със самолет?

След като скоростните влакове Eurostar ще свързват директно Лондон и Амстердам от април, британците сега…

Adria Airways спря полетите

Словенската Adria Airways прекрати всички полети, считано от вечерта на 23 септември. Превозвачът твърди, че…

Boeing се разколеба за MRO

Директорът на Boeing Дейвид Калхун очаква възстановяването да се забави до 3-5 години, очерта усилията…
keyboard_arrow_up