Ще успее ли Индия да плати за самолетите

11 прочитания

Индийските авиокомпании ще се нуждаят от най-малко 50 милиарда щатски долара, за да получат самолетите, които поръчаха до 2027, съобщава САРА.

До 5г авиокомпаниите в Индия се очаква да получават по около 100 самолета на година.

Това е най-големия нови брой самолети, които ще влязат в гражданската авиация на страната в нейната история.

Плановете за разширяване на флотилиите са голяма възможност за инвеститорите на пазара.

Въпреки силата на търсенето, операторите на индийския пазар все още са изправени пред големи предизвикателства.

От страната на разходите индийските авиокомпании плащат едни от най-високите акцизи на горивото в света, както и високи такси за лизинг на самолетите.

От страната на предлагането, слабата инфраструктура и недостигът на служители /особено пилоти/ са потенциални препятствия за растежа.

Данните са от новия доклад на САРА за Индия за 2018.

india

Авиокомпаниите в Индия имат над 1000 твърди поръчки, трети най-големи в света. 90% от тях са за тяснофюзелажни самолети.

В последните 3г. авиационният пазар в Индия регистрира средно 20% годишен ръст.

Международният трафик до и от страната расте стабилно с 8-10% на година.

Снимка: Летище Делхи.

Свързани теми

Предишна публикация
IATA: Икономическата несигурност расте
Следваща публикация
Brexit в авиацията: как всичко ще се нареди
11 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Ембраер вече не се продава

След провала на сделката по придобиване на пътническото подразделение на бразилската Ембраер от Боинг по-рано…

Пътниците искат биометрика

Повечето пътници са готови да използват един биометричен документ при пътуване. Личните данни ще бъдат…

Jet2 съкращава над 100 пилоти

Британската лоукост авиокомпания Jet2 освобождава пилоти от повечето си бази в страната, след като преговорите…
Меню