MRO операциите на Ататюрк остават

15 прочитания

След Turkish Technic, и MyTechnic обяви, че мести операции на новото летище в Истанбул до края на 2020г. Търговският директор Халук Хади Аджар обяви за Aviationweek, че е купил терен от 300-400 кв м. до IAG.

MyTechnic, която е най-голямата частна MRO компания в Турция и част от китайската HNA, е базирана на азиатското летище на Истанбул, Сабиха Гьокчен с база от 60000 кв м по данни от сайта й.

Въпреки че започна да се мести и на новото летище, най-голямата компания в сектора в страната, Turkish Technic запазва базите си и на старото летище Ататюрк – 5 хангара за ремонт на широкофюзелажни самолети и няколко за тяснофюзелажни.

След като новото летище на Истанбул заработи с 6 месеца закъснение, през април, търговските полети се преместиха, но MRO базите продължават да работят.

След 10 години MRO в Турция се очаква да стане индустрия за 19,4 милиарда щатски долара по данни на Aviationweek Fleet 2019.

Снимка: Авиофорум.

Свързани теми

Предишна публикация
30 милиона пътници на летище Истанбул за 5 месеца
Следваща публикация
Молдова прехвърли концесията на летище Кишинев
15 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

A321neo променя играта

Анализаторите са единодушни, че новият A321neo ще промени играта в много отношения, когато самолетът излезе…

Демонстрации на Графа

Демонстрации на военни способности на българските Военновъздушни сили с участието и на военнослужещи от 68-ма…

За Сингапур през Полша

Lot Polish Airlines откри през май първия директен полет от Източна Европа до Азия с…

Сглобиха последния Airbus A380

Европейският самолетостроителен консорциум приключи сглобяването на фюзелажа на последния Airbus A380 от серийното производство на…
Меню