Airbus залага на Китай за R&D

22 прочитания

Airbus избра южния китайски град Шънджън, провинция Гуандонг за своя център за иновации в Китай.

Шънджън е смятан за Силициевата долина на страната. Airbus нарече сътрудничеството с Китай стратегическо партньорство. Двете страни ще използват своите кадри, опит и благоприятната инвестиционна среда, за да развият новите глобални авиационни технологии.

За събитието в Китай пристигна главният технически директор Пол Еременко, който присъства заедно с кмета на Шънджън на церемонията по подписване на споразумението от Люо Ган от Airbus Китай и Уон Юмин от Invest Shenzhen.

Меморандумът за дългосрочно сътрудничество на Airbus с местната агенция за насърчаване на инвестициите ще послужи за основа на развитието на програми за развитие на свързаност, преживяване по време на полет, градска въздушна мобилност /UAM/ и нови енергийни източници.

Електрификацията ще оформи бъдещето на полетите, каза Фабрис Брежие, главен оперативен директор и президент на Airbus Гражданска авиация.

Airbus иска да създаде 100-местен хибриден самолет до 2030г.

Airbus China Innovation Centre ще подкрепи плановете на европейския производител да оформи бъдещата си глобална иновационна екосистема след центъра А3 в Силициевата долина в САЩ.

Люо Ган, който през юли 2017 бе назначен от Airbus за главен изпълнителен директор на иновационния център в Китай, вече обяви няколко инициативи, сред които автономен полет и автономен автомобил.

Към края на август флотът на Airbus в Китай надхвърли 1480 самолета, около половината от гражданската авиация на страната.

В северния град Тянджин Airbus Group SE вече има завод за сглобяване и доставка на самолети, който на 26 октомври 2017 предаде на Air Asia първия си А320 neo европейско-китайско производство.

Съвместното дружество, в което Airbus има 51% и Tianjin Free Trade Zone Investment Co Ltd и Aviation Industry Corp of China – останалите, планира да доставя по 3 А320 neo на месец с опция да увеличи производството при ръст на търсенето.

Airbus обаче ще владее за кратко половината пазар на граждански самолети в Китай.

През септември там се появи и Boeing. Американският производител отвори първия си център за сглобяване и доставка на самолети в Чжъцзян.

Снимка Avioforum: заводът на Airbus в Тианжин, Китай

Свързани теми

Предишна публикация
Да летиш със стил
Следваща публикация
British Airways ще използва B744 до 2024
22 прочитания

Най-четеното през седмицата

Прочетете още

Пътниците искат биометрика

Повечето пътници са готови да използват един биометричен документ при пътуване. Личните данни ще бъдат…

AirAsia получи първия A330neo

Самолетът бе доставен чрез лизингодателя Avolon и е първият от двата A330neo, които AirAsia очаква…

Wizzair ще лети София-Ереван

Правителството реши лоукост авиокомпанията Wizzair да изпълнява полетите от София до Ереван от края на…

ОАЕ показа нов дрон

Edge направи Garmusha UAV и я показа на изложението UMEX в Абу Даби, което се…
Меню